FANDOM

Wy weźcie dziecko, ja zajmę się starym.

— Wioletka, Insektciątko

Wioletka
358px-InfantViolet.png
Informacje
Pełne imię

Wioletka

Pseudonim(y)

Wariatka (dla Chyny)

Płeć

Kobieta

Mieszka w

San Francisco, California

Zawód

Uczennica w instytucie A.N.T. Sportowiec

Kolor oczu

Brązowy

Kolor włosów

Brązowy

Uczucia

Fletcher Quimby

Szkoła

Webster High School

Produkcja
Pierwszy odcinek

Jezioro Łabędzie

Aktor

Claire Engler

Polski dubbing

Magdalen Kusa

Wioletka to utalentowana sportowo dziewczyna, która dołączyła do Instytutu w odcinku Jezioro Łabędzie. Bardzo podoba jej się Fletcher jednak nie może mu powiedzieć tego wprost i dlatego bywa też bardzo agresywna, gdy nie wie co do niej chłopak czuje. Gdy pojawiła się w Instytucie, nie zachowywała się tchurzliwie, względem licealistów, można powiedzieć, że była do nich agresywna i groziła im. Wieść o miłości Fletchera do niej spowodowała, że dziewczyna nauczyła się opanowywać gniew i być spokojną jak aniołek.

Osobowość  Edytuj

Jest ambitną i silną dziewczyną. Ma skłonności do straszenia ludzi, a także jest w stanie podnieść rękę na innych, jak na przykład do Fletchera, jej największej miłości. Jest agresywna i uważa, że wszystko można załatwić za pomocą siły. Potrafi jednak ochłonąć. Specjalnie chodzi na zajęcia z baletu, by móc się uspokoić i nauczyć się panowania nad złością. Dziewczyna jest jednym z insetów, które nie boją się licealistów, a wręcz przeciwnie, mieć ich za wrogów.

HistoriaEdytuj

Seria 1Edytuj

  • Jezioro Łabędzie - W tym odcinku dziewczyna po raz pierwszy pojawia się w Instytucie. Gdy dziewczyna pojawia się w Legowisku, wszyscy uważali, że jest ona spokojną i wcale nie agresywną postacią. Jednak gdy dziewczyna kopie Angusa i krzyczy na niego, by już nigdy więcej nie komentował jej zdolności sportowe, wszyscy zmieniają zdanie na jej temat. W następnych scenach, wszystkie insekty ukazują przed dziewczyną lęk przed licealistami i to, że bez specjalnego pozwolenia nie mogą z nimi porozmawiać. Wioletka nie bierze ich słów na poważnie i uważa ich z mięczaki, po czym podchodzi do Lexi i na znak buntu i jej możliwości, wrzuca jedzenie do torby licealistki. Lexi jest wściekła i każe Insektom naprostować nową. W następnych scenach, wszyscy zajmują czas Wioletce, używając swoich zdolności, jednak to nie pomaga i dziewczyna zapisuje się na balet, gdzie również ćwiczy Lexi. Insekty zapisują się na balet razem z nową, by nie wchodziła w drogę licealistce. Chyna postanawia dowiedzieć się od dziewczyny, dlaczego jest taka agresywna. Wtedy Wioletka przyznaje się, że kocha Fletchera i jest zła, ponieważ nie wie, czy on ją darzy tym samym uczuciem. Chyna postanawia kłamać, by uspokoić dziewczynę i mówi jej, że Fletcher również ją kocha. Nadchodzi występ na balecie. Fletcher razem z Lexi gra główną rolę i Wioletka dowiaduje się, że pod koniec para się pocałuje. Zaczyna się bitwa o Fletchera podczas przedstawienia. Na szczęście nikt nie ucierpiał, oprócz Fletchera, którego dziewczyna szukała pod koniec odcinka, by móc z nim spędzać swój czas.

Seria 2Edytuj

  • Insektciątko - W tym odcinku Wioletka pomaga Insektom odkryć talent Sebastiana, siostrzeńca dyrektor Skidmore.
  • Dziewczyna z marzeń - W tym odcinku Wioletka stara się zaprosić Fletchera na imprezę szkolną. Kiedy jednak okazuje się, że chłopak zaprasza Chynę jest zazdrosna i wściekła.
  • Test na inteligencję - W tym odcinku Wioletka wyzywa Camerona na pojedynek w Carlingu. Dziewczyna jest w drużynie z woźnym i Walniętym, przeciw Lexi, Cameronowi i Gibsonowi. Druzyna Wioletki przegrała zawody.
  • Instytut mutantów - W tym odcinku Wioletka jest podwładną Oliwki. Dziewczyna pomaga stworzyć geniuszowi swoją kopię, by mogła mieć czas dla siebie. Jednak wszystko wymyka się spod kontroli, kiedy powstaje mnóstwo Oliwek.

CiekawostkiEdytuj

  • Chyna raz zmieniła jej imię i zamiast "Wioletka" powiedziała "Wariatka", porównując do zachowania dziewczyny.
  • Dziewczyna jest dobra w sportach, zwłaszcza w walkach. (Jednak nie uczestniczy w specjalnych zajęciach).
  • Jest zakochana we Fletcherze. Zobacz Fioletka.
  • Jest bardzo agresywna i na prawdę nienawidzi, gdy ktoś ją obraża.
  • Nienawidzi gdy ktoś komentuje jej zdolności sportowe.
  • Ona i Lexi mają bardzo skomplikowaną relację. Można to zobaczyc w ich zawodach w Test na inteligencję.
  • Wioletka jest drugim Insektem, który nie boi się licealistów. Pierwszym jest Chyna.
  • Dziewczyna w chwilach niepewności i gdy kos obcy staje jej na drodze, potrafi w dość nie typowy sposób zareagować. Raz wyrzuciła Darryla na blat.
  • Jest dobrą piosenkarką. Dowiadujemy się tego w odcinku Insektciątko.
  • Przyjemnie jest jej spać na piłce.
  • Wioletka jest najmniejszym Insektem.
  • Jest Insektem, którego Gibson nie powitał w Legowisku.
  • Dziewczyna jest podobna do Babuska z Clearstime BABYSITTER. obie są małe i mają problemy z powstrzymaniem gniewu.
  • Przestała walczyć by rozwiązać problemy, bo w szkole tego zakazano.
  • Fletcher i Oliwka się jej boją.
  • Wioleta jest pierwszym Insektem, który nie nazywa Fletchera głupim.
  • Aktorka ma 11 lat i Wioletka tak samo.
  • Wioletka nie lubi gry na flecie. Kiedy raz Chyna grała jej na instrumencie, zniszczyła go.
  • Dała Lexi w prezencie lustro w ramach przeprosin.
  • Wioletkę gra Claire Engler.
  • Dziewczyna jest szczęśliwa, gdy Fletcher jest przy niej. (ponieważ go kocha).

GaleriaEdytuj

Aby przejść do galerii, naciśnij tutaj

Wystąpiła Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki