Fandom

Nadzdolni Wiki

The McClain Sisters

495stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
The McClain Sisters
China-mcclain-easter-egg-roll.jpg
Informacje
Pełne imię

Sierra Aylina McClain
Lauryn Alisa McClain
China Anne McClain

Pseudonim(y)

Sisi
Laur
ChiChi

Płeć

kobiety

Data urodzin

16 marca 1994 (lat 19)
9 stycznia, 1997 (lat 16)
25 sierpnia, 1998 (lat 15)

Miejsce urodzin

Atlanta, Georgia

Kolor oczu

brązowy

Kolor włosów

czarny

Zawód

piosenkarki, aktorki, modelki

Strona internetowa

@MyNameIsSiSi
@RealLaurynM
@RealChinaAnne

The McClain Sisters (Sierra Aylina,
ImagesCAZ12UL5.jpg
Lauryn Alisa i China Anne McClain) są girlsbandem młodych sióstr i artystek, które posiadają prawdziwą miłość do śpiewania i tańca. Te utalentowane dziewczyny wzbiły się dzięki oglądaniu Disneyowskich filmów oraz klasycznych musicali takich jak Spec, Willy'ego Wonka i fabryka czekolady i Annie.

KarieraEdytuj

Początek i wczesne życieEdytuj

Ich pierwsze zainteresowanie muzyką zaczęły się gdy towarzyszyły swojemu ojcu, Michael McClain, w studiu nagraniowym gdzie pracował jako producent muzyczny, wokalista, kompozytor piosenek i inżynier dźwięku. Znalazły wspólną więź w miłość muzyki. Zaczęły pisać piosenki i opracowywać choreografię taneczne, nazwały swoją grupę, 3 mcclaingirls. Ich ojciec, Michael zaczął tworzyć ich muzykę. Trójka wprowadziła na rynek serwis internetowy, 3mcclaingirls.com, w 2005.

W 2004, China Anne, najmłodsza z sióstr dostała rolę Alexis w filmie "The Gospel" Roba Hardy. Dziewczyna wystąpiła w filmie razem z siostrami. Dziewczyny mały wtedy 8, 10, 12 lat. 

W Grudniu 2005, Reuben Cannon i Shay Griffin obsadzili Chinę Anne w serialu Tylera Perry, House of Payne.  Podczas gdy na plan, China Anne wprowadziła swoje siostry Sierra i Lauryn do producenta Reuben Cannon i dziewczyny wykonały piosenkę dla niego. Mężczyzna zaproponował im rolę w filmie Tylera Perry "Moje córki".   Ich brat, Gabriel McClain, również pojawia się w filmie w roli syna Christophera zagranego przez Brian J. White.

2011–teraz: Nadzdolni i muzyczna karieraEdytuj

W 2011, China dostała rolę w serialu "Nadzdolni". Rownież zaśpiewała piosenkę do serialu, "Exceptional", którą The McClain Sisters razem stworzyły. Płyta do serialu powstała 11 Październik 2011, na którym są umieszczone dwie piosanki zespołu, , "Perfect Mistake" i "Electronic Apology".

Począwszy od 14 czerwca 2011, McClain Siostry są złączone z  Hollywood Records. Ich debiutancki album jest zaplanowany na wakacje. 23 listopada 2012, Lauryn i Sierra McClain zagrały w odcinku Nadzdolnnych Życiowa szansa.

Życie prywatneEdytuj

Michael J. McClain, ojciec sióstr, jest producentem muzycznym i współ-menadżerem z ich kariery. On pisze piosenek wraz z Sierrą. Ich matka, Shontell McClain, została pisarką sitcomu na Tylera Perry personel. Od tej pory The McClain Sisters są tworzą piosenki dla telewizji i filmów. Sierra, Lauryn i China są honorowymi studentkami.

DyskografiaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki