Fandom

Nadzdolni Wiki

Stefanie Scott

495stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij
If someone right now were to give you $2,000, what would you buy with it? I think I'd buy 2,000 things from the dollar store...

— Stefanie Scott

Stefanie Scott
265px-Stefanie MM.png
Informacje
Pełne imię

Stefanie Scott

Pseudonim(y)

Stef

Płeć

Kobieta

Data urodzin

6 grudnia 1996 (16 lat)

Miejsce urodzin

Chicago, Illinois

Wzrost

5'4" (1.64m)

Kolor oczu

Piwny

Kolor włosów

Blond

Zawód

Aktorka, piosenkarka

Strona internetowa

http://www.stefaniescott.com/

Rola

Lexi Reed

Stefanie Scott (ur. 6 grudnia 1996 w Chicago) to amerykańska aktorka i piosenkarka.

Scott wystąpiła w filmie Dziewczyna i chłopak - wszystko na opak w roli Dany Tressler, za którą otrzymała Nagrodę Młodych Artystów w 2011 roku jako młoda aktorka, jak również za film Seź Story w roli młodej Emmy. Obecnie występuje w roli Lexi Reed w serialu Disney Channel – Nadzdolni.

Życie i karieraEdytuj

Stefanie Scott urodziła się 6 grudnia 1996 roku w Chicago w stanie Illinois. Pojawiła się w roli Katie w filmie Beethoven 6: Wielka ucieczka. Wystąpiła również w filmach Dziewczyna i chłopak - wszystko na opak w reżyserii Roba Reinera oraz Sex Story, w którym zagrała młodszą wersję głównej bohaterki.

Scott użyczyła głosu Emmie w serialu animowanym Disneya Agent specjalny Oso, który miał premierę w kwietniu 2009 roku na Disney Channel. Zagrała również w innych serialach jak Sons of Tucson stacji Fox oraz w serialu Chuck, w roli dwunastoletniej Sarah Walker. Jest również piosenkarką, autorką tekstów piosenek oraz pisarką oryginalnych piosenek jak "Shoulda Woulda Couldai "The Girl I Used To Know". W 2010 roku miała pierwotnie grać rolę Tinki Hessenheffer w serialu Taniec rządzi, ale zrezygnowała z tej roli. W tę postać ostatecznie gra Caroline Sunshine . Nagrała wraz z Carlonem Jefferym piosenkę do filmu Nie-przyjaciele gdzie grała Julianne.

Od 2011 roku gra rolę Lexi Reed w serialu Disney Channel Original Series Nadzdolni.

DyskografiaEdytuj

GaleriaEdytuj

Aby przejść do galerii, naciśnij tutaj

Twitter Edytuj

Z Twittera Stefanie Scott:

Extra linki Edytuj

Check.png Oficjalna strona
MySpace-icon.png Na Myspace
Twitter newbird blue.png Na Twitterze
YouTube Icon.png YouTube channel
677166248.png Na Facebooku
Stefanie Scott na IMDb_logo.gif

Więcej z Fandomu

Losowa wiki