Fandom

Nadzdolni Wiki

Seth Mędrzec

495stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Seth Mędrzec
Seth.png
Informacje
Pełne imię

Seth Mędrzec

Płeć

Mężczyzna

Zawód

Uczeń

Kolor oczu

Brązowy

Kolor włosów

Brązowy

Uczucia

Lexi (była dziewczyna)

Szkoła

Szkoła Z-Tech

Produkcja
Pierwszy odcinek

"Nowa szkoła dla geniuszy"

Aktor

Michael Weisman

Polski dubbing

Tomasz Robaczewski

Seth Mędrzec to bohater drugoplanowy w trzecim sezonie serialu Nadzdolni. Jest uzdolniony w zoologii. Po raz pierwszy pojawia się w odcinku "Nowa szkoła dla geniuszy".

OsobowośćEdytuj

Seth jest szczególnie znany ze swojej troski do zwierząt oraz wielkiej ich kolekcji w szkole Z-Tech. Posiada gadającą kaczkę, którą tak naprawdę nauczył systemu odpowiadania "tak", albo "nie". Ma również aligatora, kurczaka, mnóstwo papug i nowo odkryty gatunek, mieszankę trzech zwierząt (Kotka, królika i koali) i wiele więcej. Znany jest również ze swojej inteligencji, kiedy studiował budowę molekularną DNA małych kotków, aby znaleźć ich ojca. Chłopak rownież potrafi porozumiewać się z pszczołami.  

Poważnie troszczy się o swoje zwierzęta, ponieważ nie był do końca pewien, czy powierzyć odpowiedzialność nad zwierzętami Chynie.

Kiedyś był wielkim fanem komiksów Garkon, ale przez Lexi, z którą zaczął się umawiać, stracił swoją pasję. Zaczął ubierać się jak normalny nastolatek, dla swojej dziewczyny. Jednakże Lexi pokochała komiksy Garkon, więc Seth z nią zerwał.

Jest Żydem, dlatego zamiast Świąt Bożego Narodzenia obchodzi Chanukę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki