Fandom

Nadzdolni Wiki

Seria 3

495stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij
Seria 1 Lista odcinków Seria 2 Seria 3
Tumblr mlgflmAys91rpvfqyo1 1280.jpg
full00:51

A.N.T Farm (Season 3) Theme Song

full

Seria 3 została oficjalnie ogłoszony 2 października 2012 roku. Produkcja rozpocznie się w Los Angeles w grudniu 2012 roku. Premiera zaplanowana jest na 31 marca 2013 roku. W nowym sezonie, wszystko się zmienia. Bohaterowie tacy jak Chyna Parks, Oliwka Doyle, Fletcher Quimby, oraz największy wróg Insektów Lexi, która odkrywa swój niezwykły talent, otrzymują zaproszenie ze specjalnej szkoły z internatem dla utalentowanych. Ich życie kompletnie się zmienia, ponieważ uczelnia daje im lepsze warunki do ulepszenia i spełniania się w swojej dziedzinie. Carlon Jeffery (Cameron Parks) nie znajdzie się w głównej obsadzie. Jego miejsce zajmie Aedin Mincks jako Angus Chestnut. To ostatni sezon serialu Nadzdolni.

ObsadaEdytuj

Główna:

Drugoplanowa:

Specjalni Goście:

OdcinkiEdytuj

# Zdjęcie Tytuł Premiera w USA Premiera w Polsce
1
130644 9582 pre.jpg
Nowa szkoła dla geniuszy
31 maja 2013
21 września 2013
Kiedy bogaty biznesmen i były nadzdolny Zoltan Grundy odwiedza szkołę ogłasza, że otwiera nową szkołę z internatem dla zaawansowanych talentów. Przesłuchania niedługo mają się odbyć dla wszystkich zainteresowanych. Oczywiście każdy Insekt próbuje się dostać i udaje im się, poza jednym z nich... Chyna  nie dostaje się do ekskluzywnej szkoły Zoltana. Czy uda jej się dołączyć do innych Insektów?

2

600x332xant-farm-photo-june-7.jpg.pagespeed.ic.f9w vp3icF.jpg
Precz z zasadami
7 czerwca 2013
28 września 2013
Chyna i reszta Insektów delektuję się życiem bez rodzicielskiego nadzoru. Jednakże napięcie rośnie, kiedy Oliwka nie wytrzymuje ciągłej beztroski i stara się wszystkich opanować tworząc długą listę zasad. W międzyczasie Lexi pomaga Zoltanowi zakończyć transakcję z partnerem biznesowym ucząc go swoich podstępnych taktyk.

3

China-anne-mcclain-chris-rock-ant-farm-june-2013.jpg
Nadopieka nad zwierzętami
28 czerwca 2013
5 października 2013
Chyna ma za zadanie opiekować się gęsią kolegi. Okazuje się to być trudniejsze niż to może się wydawać.

4

Ant-farm-secret-agant-stillls-19.jpg
Tajny agent
12 lipca 2013
12 października 2013
Chyna i Lexi zakochują się w Dixonie, koledze Insekcie. Żeby Chyna stała się zazdrosna, Fletcher bierze wynalazek Angusa i zgadza się pójść na imprezę z Kennedy

5

AFM128.png
Angus daje czadu
2 sierpnia 2013
19 października 2013
Zoltan prosi Angusa, by napisał piosenkę dla nowej reklamy Z-Phone'u. W międzyczasie Oliwka próbuje rozwiązać łamigłówkę Fletchera.

6

AF3.png
Farma mutantów: Nieznany
4 października 2013
26 października 2013
Mutanci przenoszą się do jak myśleli specjalnej szkoły z internatem, jednak okazuje się to być więzieniem dla mutantów, prowadzonym przez Winter Maddox. Podczas próby ucieczki, przypadkowo otwierają portal do prawdziwego świata. Poznają ludzkie wersje ich samych. Oszukują nowo poznane Insekty zamieniając się z nimi światami.

7

Maxresdefaulttt.jpg
Nieprzewidziana okoliczność
9 sierpnia 2013
2 listopada 2013
Chyna nie może znieść, że Kennedy jej nie lubi, więc pomaga dziewczynie zaplanować imprezę urodzinową dla Fletchera. W międzyczasie Lexi udziela korepetycji Oliwce w matematyce.
8
Ant-farm-pants-fire-099.jpg
Pozory mylą
23 sierpnia 2013
9 listopada 2013
Chyna przypadkowo zjada serum prawdy Dixona, który sprawia, że dziewczyna jest zmuszona mówić samą prawdę.

9

Past, PresANT, and Future1.png
Przeszłość, teraźniejszość, przyszłość
26 lipca 2013
6 grudnia 2013
Kiedy nastoletni Zoltan Grundy przybywa w wehikule czasu, zakochuje się w Chynie. Odmawia powrotu do lat 80-tych bez jego miłości. Chyna zgadza się być jego partnerką na jego studniówce. W międzyczasie Lexi stara się powrócić do przeszłości, by naprawić dawne błędy.

10

ANT Farm Christmas.jpg
Niezbyt cicha noc
6 grudnia 2013
14 grudnia 2013
Zoltan Grundy stara się zaskoczyć Insekty przebierając się za Świętego Mikołaja, ale sprawy się komplikują, kiedy komputerowa ochrona zamyka wszystkich w szkole po tym jak analiza wykazała, że Mikołaj jest zły. Insekty starają się uświadomić mu, prawdziwe znaczenie świąt, żeby ich otworzyć budynek, żeby mogli wrócić na święta do domów.

11

PM21.jpg
Źle ulokowany produkt
26 września 2013
9 marca 2014
Chyna przypadkowo gubi swój prototyp nowego Z-Phine'a i musi go odnaleźć zanim Zoltan się o tym dowie. W międzyczasie Lexi stara się zakochać w sobie Setha, chłopaka utalentowanego zoologicznie.

12

BVG-yebCQAAe9d .jpg
Jak dwie krople wody
27 września 2013
16 marca 2014
Chyna obiecuje Zoltanowi nie spuszczać Lady Gu Gu z oka, żeby gwizda nie zniknęła przed jej premierowym wykonaniem piosenki podczas jego charytatywnej akcji.
13
Ant-farm-feature-presentation-stills.jpg
Uwaga, Akcja!
18 października 2013 23 marca 2013
Kiedy Cameron odwiedza Chynę, informuje ją o swoim marzeniu o uczęszczaniu do szkoły filmowej. Dziewczyna zgadza się zapytać Zoltana, czy Cameron nakręcić film w jego szkole. Po tym jak Zoltan się nie zgadza, Chyna pomaga Cameronowi zrobić film na boku. W międzyczasie Fletcher nie może zasnąć, ponieważ Angus budzi się z powodu koszmarów.
14
FinANTialCrisis0.png
Kryzys finansowy
15 listopada 2013 30 marca 2014
Chyna i Insekty stawiają czoło kryzysowi, kiedy defektywny Z-Phone zagraża przejęciem Z-Techu przez pana Hashimoto.
15
Antfarm y3 d316-f063 009 pre.jpg
Porzucona
3 stycznia 2014 4 maja 2014
Po tym jak Dixon zrywa z Oliwką, Chyna stara się pocieszyć dziewczynę.
16
465518917.jpg
Przeznaczenie
28 lutego 2014 11 maja 2014
Chyna chce sprawdzić, czy Oliwka i Fletcher są parą.
17
640px-NYE22.png
Przygoda w Nowym Jorku
21 marca 2014 18 maja 2014
Wszyscy towarzyszą Zoltanowi przy otwarciu Z-Stopre NYC. Chyna przyłącza się do ulicznego grajka o imieniu Hudson, który stara się jej za wszelką cenę zaimponować. W międzyczasie Fletcher zyskuje możliwość wystawienia prac w muzeum w Nowym Yorku.

Zobacz równieżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki