Fandom

Nadzdolni Wiki

Seria 2

495stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
Seria 1 Lista odcinków Seria 2 Seria 3
Season 2 Cast.png
Seria 2 serialu Nadzdolni. Pierwsza emisja nastąpiła 1 czerwca 2012 roku w USA, natomiast zapowiedź 30 listopada 2011 roku. W Polsce seria rozpoczęła się 13 października 2012 roku.

ObsadaEdytuj

Pierwszoplanowa

Drugoplanowa

Specjalni goście:

Odcinki Edytuj

# Zdjęcie Tytuł Premiera w USA Premiera w Polsce
1
Creative ConsultANT 4.png
Dublerka
1 czerwca 2012
3 listopada 2012

W szkole pojawia się Sequoia Jones, która przyjechała, ponieważ chciała nakręcić film o osobie z muzycznym talentem. Powitano ją na czerwonym dywanie. Wkrótce okazuje się że Sequoia próbuje ukraść tożsamość Chyny. Żeby osiągnąć swój cel dziewczyna chce zabić Chyne.Tymczasem Cameron, Lexi i Fletcher chcą się wkraść na film dla małych dzieci tak żeby się nie ośmieszyć.

2
InfANT4 (possible).png
Insektciątko
1 czerwca 2012
18 listopada 2012

Dyrektor Skidmore zapisuje do instytutu niemowlaka i każe insektom odkryć jego talent. W międzyczasie Angus wmawia Fletcherowi że chodzi z Lexi a Cameron chce się dowiedzieć jak jest naprawdę.

3
230px-FANTasy Girl.png
Dziewczyna z marzeń
8 czerwca 2012
13 października 2012

Chyna i Oliwka próbują zebrać pieniądze na dyskotekę szkolną. Aby zebrać je wystawiają na aukcję dzieła Fletchera. Pewien zaobserwowano producent perfum kupuje obrazy i Insekty zebrały pieniądze na dyskotekę. W tym czasie Fletcher próbuje unikać Wioletki, aby nie zaprosiła go na szkolną dyskotekę. Cameron pyta nową dziewczynę – Jean, która jak się okazuje jest przez niego wyobrażona.

4
ANTFARM-MODELINGASSIGNMANT.jpg
Lekcja modelingu
22 czerwca 2012
20 października 2012

Chyna pomaga Cameronowi wyśledzić jego wyimaginowaną dziewczynę, a ona i Angus robią wszystko, aby zakochała się w Cameronie. Tymczasem Lexi dostaje pracę w nowej restauracji Hipcia.

5 485px-A N T Farm ANTswers.png
W pogoni za wiedzą
29 czerwca 2012
27 października 2012

Kiedy Dyrektor Skidmore wyłącza szkole dostęp do Internetu, insekty rozpoczynają „Insekternet” i wykorzystują swoje zaawansowane talenty, aby dać studentom parę informacji. Również Lexi jest zazdrosna o dziewczynę Camerona.

6
535px-Antics1.png
Różnica zdań
6 lipca 2012
11 listopada 2012

Fletcher postanawia rozpocząć swoje własne animowane webshow w którym Chyna, Oliwka i on to mrówki. Tymczasem Cameron i Vanessa dołączają do Klubu Piękności prowadzonego przez Lexi która chce pozbyć się Vanessy.

7
230px-EndurANTs.png
Na Australijskiej Ziemi
13 lipca 2012
5 stycznia 2013

Inseky i Gibson lecą do Australii, gdzie odbędzie się tegoroczny zlot Insektów. Niestety Fletcher przypadkowo gubi się w buszu. Gdy Chyna, Oliwka i Angus to zauważają starają się go odnaleść z pomocą Nevilla, australijskiego Insekta. Tymczasem, Lexi i Paisley przebierają się za Insekty, aby mogły brać udział w Konwencie.

8
S2E8.jpg
Festyn
20 lipca 2012
25 listopada 2012

Chyna i Cameron lecą do pięknego kraju, ale wydają całe swoje pieniądze na gry na miejscowym festynie, co gorsza gubią cenną lalkę Oliwki. Tymczasem Oliwka i Lexi zapisuą swoje lalki na konkurs piękności dla lalek a Fletcher chce mieć wreszcie fajne zdjęcie z jazdy na kolejce górskiej.

9
230px-ContestANTs.png
Rywalki
10 sierpnia 2012
27 stycznia 2013

Chyna i Lexi startują w konkursie na najlepsze przyjaciółki, aby wygrać 1000$ i są zdeterminowane ponieważ muszą spędzać ze sobą mnóstwo czasu i byc dla siebie miłe, bo to ich jedyna szansa na zwycięstwo. Tymczasem Fletcher i Cameron szukają kolesia przebranego za smoka, który prawdopodobnie ukradł portfel Fletcherowi.

10
ConfinemANT2.png
W Zamknięciu
24 sierpnia 2012
9 stycznia 2013

Chyna, Fletcher i Oliwka przekonują się o tym, że dyrektor Skidmore zamierza obniżyć finansowanie programów artystycznych i muzycznych. Tymaczsem Lexi wraz z Cameronem podejmują sie prowadzić Ogłoszenia poranne.

11
1000px-IntelligANT.png
Test na inteligencję
7 września 2012
18 luty 2013
Chyna zostaje reprezentantką w międzyszkolnym teście IQ. Oliwka zazdrosna że nie ją wybrano namawia Paisley na sabotowanie Chyny. W międzyczasie Lexi i Wioletka robią zawody na sprzątanie korytarza na czas.
12
1000px-SignificANT Other.png
Kocha, lubi...
21 września 2012
4 marca 2013
Chyna nareszcie zgadza się pójść na randkę z Fletcherem, ale uważa, że relacja z nim powędrowała za daleko i prosi Lexi o radę jak z nim zerwać. W tym czasie Oliwka i Paisley współpracują przy eksperymencie psychologicznym i za główny obiekt obserwcji biorą Camerona.
13
A.n.t.-Farm-mutANT-farm-2-Season-2-Episode-13-550x366.jpg
Instytut mutantów
5 października 2012
22 marca 2013
Chyna Parks powraca do Legowiska Potworów. Programu, w którym potwory ja Chyna uczą się z normalnymi licealistami. Chyna zakochuje się w człowieku Brady. Żeby go nie wystraszyć udaje normalnego człowieka.
14
Detective AgANTcy.png
Prywatny Detektyw
26 października 2012
17 marca 2013
Wszystkie instrumenty Chyny i Jasona zostają ukradzione. Insekty i Jason postanwiają przeprowadzić śledztwo i odkryć, kto jest winowajcą.
15
A.n.t.-Farm-Season-2-Episode-15-scavANTger-hunt-2.jpg
Polowanie na fanty
2 listopada 2012
9 czerwca 2013
Z powodu choroby połowy nauczycieli Dyrektor Skidmore wysyła dzieci na edukacyjne "Polowanie na fanty" dookoła San Francisco. Chyna i Lexi prowadzą do Skywalker Ranch, żeby dostać autograf George'a Lucasa. Następstwem tego jest chaos i spotkanie R2D2 i C3PO.
16-17
Image.jpg
Życiowa szansa
23 listopada 2012
4 maja 2013
Chyna zostaje zaproszona do ulubionej grupy muzycznej, Trifecty, ale po tym jak dostaje pocztówkę od Fletchera i Oliwki, zaczyna tęsknić za nimi i rodziną. Tymczasem Lexi korzystając z braku Chyny postanawia wystawić swój musical o biednej, utalentowanej Lexi poniżonej przez złą Chynę.
18
GLADYS.png
Wcześniejsza Emerytura
11 stycznia 2013
8 czerwca 2013
Gdy Dyrektor Skidmore przechodzi na emeryturę, dyrektorem szkoły staje się babcia Chyny, Gladys. Ale babcia zawstydza dziewczynę w szkole, więc ta postanawia przywrócić dyrektor Skidmore. Tymczasem Oliwka i Skidmore cieszą się urokami emerytury.
19
ANT-FARM 510x380.jpg
Powrót do korzeni
1 lutego 2013
6 lipca 2013
Kiedy Chyna i reszta Insektów muszą podejść do specjalnego projektu "Black History Month". Dziewczyna odnajduje siłę, by napisać piosenkę w ramie jej projektu. Dlatego właśnie postanawia zamknąć się w studiu nagraniowym, aż napisze odpowiedni utwór. Po przypadkowym uśnięciu dziewczyna przenosi się w podróż marzeń, gdzie pojawiają się sławni afroamerykańscy muzycy z przeszłości: Aretha Franklin, Janet Jackson i Ella Fitzgerald. Zainspirowana pisze nową wersję piosenki Nadzdolnych "Exceptional".
20
Ant-farm-identity-crisis-02.jpg
Kryzys osobowości
5 kwietnia 2013
21 lipca 2013
Chyna odkrywa, że Dyrektor Skidmore odbierała osobowości Insektom za pomocą maszyny z mrożonym jogurtem i wkładała je do kubełków po deserze. Kobieta miała zamiar je wszystkie wczepić do swojego mózgu, żeby być super utalentowaną. Chyną, aby uratować osobowości, zjada jogurt i wszystkie dostają się do jej głowy. W międzyczasie Lexi śni, że zakochała się w Cameronie i prawie go pocałowała.
21
Ant-farm-restaurant-tonight-06.jpg
Restaurator
26 kwietnia 2013
14 lipca 2013
Utalentowany młody kucharz Graham, w którym zakochuje się Oliwka, rozpoczyna pracę w MDC. Istekty nie akceptują nagłe dołączenie chłopaka do Instytutu, po tym jak odkrywają, że jest zarozumiały. Aby się go pozbyć przygotowują najobrzydliwszą kolację. W międzyczasie Lexi odkrywa, że wielka gwiazda wokalna rozpoczęła karierę, będąc śpiewającą kelnerką. Pyta Hipcia, czy obsługa w MDC nie mogłaby śpiewać.

Więcej w Fandom

Losowa wiki