Fandom

Nadzdolni Wiki

Seria 1

495stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Seria 1 Lista odcinków Seria 2 Seria 3
A.N.T. Farm.jpg
457px-ANTFarmCast.jpg
Seria 1 Nadzdolnych swoją polską premiere miała 10 grudnia 2011 roku. Składa się z 26 odcinków. W Polsce zakończyła się 29 września 2012 roku.

ObsadaEdytuj

Głowna

Drugoplanowa

Specjalni goście:

Lista odcinkówEdytuj

# Zdjęcie Tytuł Premiera w USA Premiera w Polsce
1
230px-0-4.png
Impreza
6 maja 2011
10 grudnia 2011

Chyna Parks jest utalentowana myzycznie, dlatego przybywa do Webster High School, (tam chodzi też starszy od niej o kilka lat, jej brat Cameron) Instytutu A.N.T.. Szybko zdobywa przyjaciół: Malarza Fletchera Quimby i Mądrą Oliwkę Doyle. Wszystkie Insekty (czyli utalentowani uczniowie, którzy dołączają o parę lat wcześniej przed licealistami) boją się licealistów, wszyscy oprócz Chyny. Dowiadują się o imprezie organizowanej przez Lexi Reed, najpopularniejszej dziewczyny w szkole, popychadłem innych. Żeby się tam dostać, Fletcher robi ich z wosku, by ojciec Chyny się nie połapał.

2
Zajęcia.png
Zajęcia pozalekcyjne
17 czerwca 2011
10 grudnia 2011

Uczniowie z instytutu muszą wybrać sobie zajęcia dodatkowe. Chyna i Oliwka wybierają cheerleaderki, których przewodniczącą jest Lexi. W końcu Chyna dostaje się, ale bez Oliwki. Na zajęciach Lexi wykańcza Chynę tak, aby ta nie mogła wziąć udziału w musicalu. Tymczasem Fletcher dołącza do zajęć Camerona "pomóżmy głodującym" które skupia się na kupowaniu skrzydełek dla członków.

3
230px-Antfarm3.jpg
Duch ze szkolnej szafki
24 czerwca 2011
17 grudnia 2011

Cameron jest zirytowany zachowaniem Oliwki, więc prosi Lexi o instrukcję, jak się od niej uwolnić. Cameron dowiaduje się, że Oliwka panicznie się boi zwykłych rzeczy. Chłopak mówi jej, że jej szafka stoi na nawiedzonym cmentarzu, więc Chyna spędza z Oliwką noc w szafce. Wkrótce potem pojawia się duch...

Piosenki: Chyna Parks - Hej nowy chłopcze!

4
Konkurs.png
Konkurs naukowy
1 lipca 2011
24 grudnia 2011
Chyna chce obejrzeć „Modę na liceum”, a musi się jeszcze pouczyć do klasówki. Ojciec zgadza się tylko na jeden odcinek. Dziewczyna ogląda serial całą noc i w ogóle nie uczy się na sprawdzian. Wkrótce dowiaduje się, że dostała szóstkę. Tymczasem Cameron i Lexi znajdują komórkę dyrektorki i szantażują ją.
5
230px-StudANTCouncil3.png
Rada uczniów
8 lipca 2011
31 grudnia 2011
Chyna postanawia kandydować na reprezentanta insektów w radzie uczniów skuszona myślą, że będzie wpuszczana na wszystkie licealne imprezy. Tymczasem Fletcher zaczyna spędzać więcej czasu z ojcem Chyny, by dziewczyna zaczęła go zauważać.
6
230px-Bad RomANTs.png
Miłość Gibsona
15 lipca 2011
14 stycznia 2012
Gibson staje się natrętny i spędza niemal każdą wolną chwilę z Chyną i Fletcherem. Dzieci odkrywają, że to przez to, że jest samotny. Postanawiają znaleźć mu partnerkę, co doprowadza ich do Zośki, byłej dziewczyny wychowawcy, która siedzi w więzieniu. Tymczasem Lexi postanawia za wszelką cenę dostać się na pierwszą stronę szkolnej gazetki.
7
230px-TheInformANT7.png
Szpieg
29 lipca 2011
21 stycznia 2012
Chyna bardzo chce dostać nową torbę, którą mają wszyscy licealiści w szkole, jednak tata daje jej starą torbę, która była dowodem rzeczowym w morderstwie. Oliwka wpada na pomysł, by Chyna wzięła udział w promocji, w której można wygrać pieniądze. Plan wypada i Chyna kupuje sobie torbę. Jej tata ją znajduje i myśli, że jest skradziona. Prosi swojego kolegę policjanta o pomoc...
8
230px-ReplicANT5.png
Intruz
12 sierpnia 2011
28 stycznia 2012
Do instytutu przychodzi nowy chłopak – Nigel, który jest z Anglii, może być na zajęciach jako robot. Chyna chce się z nim umówić, ale nie wie jak. Chyna prosi więc o poradę Fletchera, mówi mu, że on jest artystą i nie wie co ma zrobić. Fletcher myśląc, że Chynie chodzi o niego mówi jej, by się z nim umówiła. Gdy dowiaduje się, że chodzi o Nigela próbuje sabotować ich randkę...
9
230px-ClairvoyANT11.png
Jasnowidz
19 sierpnia 2011
11 lutego 2012
Dyrektor Skidmore rozdaje Wacky Awords i każdy dostaje jedną z wyjątkiem Camerona. Więc Chyna i Oliwka próbują pomóc mu znaleźć jego talent. Próbują mu wmówić, że jest jasnowidzem. Ale kiedy przewiduje, że asteroida zniszczy ziemię i zapowiada, że uratuje świat, Chyna mówi mu, że to zostało wymyślone prez nią i Oliwkę.
10
230px-ManagemANT 13.png
Menadżer
26 sierpnia 2011
18 lutego 2012

Cameron przez przypadek umieszcza w sieci fimik ze śpiewającą Chyną. Nagranie zobaczył sławny producent muzyczny „Hipcio”. Gdy zadzwonił do Chyny, Cameron przedstawił się jako jej menadżer. Następnego dnia Hipcio zaproponował jej nagranie klipu muzycznego. Dał jej swoją żałosną piosenkę. Chyna nie chce zaśpiewać tej piosenki, więc Cameron przebrany w jej kostium śpiewa na planie. Tymczasem Dyrektor Skidmore organizuje konkurs na szycie, sprzątanie i gotowanie.

Piosenki: Chyna Parks (China Anne McClain) - Unstoppable

11
230px-Gibsonf2.jpg
Dobry uczynek
26 sierpnia 2011
7 kwietnia 2012

Kłopoty z klimatyzacją w szkole doprowadziły do upałów, wilgoci, mgły, opadów atmosferycznych itp. Chyna nie znowszy już tego dłużej postanawia poprosić dyrektor Skidmore o naprawe klimatyzacji. Żeby zebrać na to pieniądze dyrektorka zwalnia Gibsona. Załamane tą wieścią insekty postanawiają urządzić internetowe przyjęcie charytatywne. Tymczasem Lexi żeby wygrać konkurs piękności musi pomóc jakiemuś staruszkowi na oczach dziennikarki. Cameron oferuje jej swoją pomoc.

12
230px-FraudulANT.png
Sztuka ściemniania
23 września 2011
14 kwietnia 2012
Na jednym z przyjeć mamy Chyny, Fletcher, Oliwka i Chyna zauważają Zanka-inspiracje Fletchera. Następnego dnia China zaprasza Zanka do szkoły by poznać go z Fletcherem. Gdy Zanko dostaje za namową Chyny jeden z obrazów Fletchera okazuje się że wystawił go jako swój obraz w miejskiej galerii sztuki. Dlatego Chyna, Fletcher, Oliwka i Angus planują napad na galerie w celu odzyskania obrazu.
13
230px-The ReplacemANT.png
Zamiana ról
30 września 2011
12 maja 2012
Kiedy Chyna zapomina wziąć zgody na wycieczkę do parku nauczyciel historii przechodzi załamanie nerwowe i rezygnuje z pracy. Dyrektor Skidmore ma trudności ze znalezieniem odpowiedniego następcy, więc stawia na ulubienice historyka Oliwke. Oliwka nie do końca pewna czy chce być nauczycielką, za namową Chyny w końcu się zgadza. Pierwsza lekcja skończyła się obrzuceniem kulkami (kostium Elżbiety I), dlatego z Oliwki zrodziła się „Panna Doyle”. Kiedy Chyna i Lexi zostają zamknięte w kozie ustalają że potrzebują swojej pomocy by pokonać 'Pannę Doyle'. W międzyczasie Cameron musi napisać prace na temat miejscowego bohatera, ojciec zamierza przekonać go, że sam jest bohaterem, więc zabiera go do pracy.
14
230px-MutANT Farm 3.png
Potworna imprezka
7 października 2011
28 kwietnia 2012
Zamiast uczniów w instytucie chodzą potwory. Chyna jest Meduzą,Oliwka szalonym naukowcem, a Fletcher wampirem. Przerażeni potwornymi współuczniami normalni uczniowie zobaczyli plakat o imprezie Halloweenowej dla potworów. Na stołówce Chyna proponuje współpracę z „normalnymi”. Mumia Gibson popiera ten pomysł. Dobiera w pary ludzi, potwory i rozdaje każdej zadania. Po przygotowaniu imprezy okazuje się, że ludzie nie mogą być na zabawie więc Lexi, Cameron i Paisley przebrani za potwory wkradają się na przyjęcie. Chyna żałująca że jej „normalni” koledzy nie mogą być na imprezce postanowiła stworzyć napój zmieniający potwory w ludzi i dodać go do pączu.
15
230px-CANTonese Style Cuisine.png
Ciastko z wróżbą
28 października 2011
2 czerwca 2012
Chyna śpiewa w szkole swoją nową piosenkę, podobnie jak w odcinku „Menadżer” zobaczyła to wielka gwiazda Lady Go Go. Piosenkarka daje dziewczynie swój numer telefonu. Na wycieczce do chińskiej restauracji kartka z numerem przez przypadek wpada do pojemnika z wróżbami do ciasteczek. Gdy Chyna to odkrywa wraca do restauracji i wraz z Oliwką, Fletcherem i Angusem próbują odzyskać numer. Tymczasem Lexi chce się dowiedzieć, dlaczego jej przyjaciółka McKenna nie zaprosiła jej na swoje przyjęcie urodzinowe.
16
230px-IgnorANTs Is Bliss 1.jpg
Lepiej nie wiedzieć
4 listopada 2011
21 kwietnia 2012
Na spotkanie z kandydatami na insekty dyrektor Skidmore każe przygotować Chynie przemowę. Jej InsektPad na którym była przemowa został zniszczony przez Camerona. Oliwka która zapamiętała całą przemowę miała ją nagrać. Jednak Fletcher który niechcący pomieszał kable wywołał fale dźwiękową która sprawiła że Oliwka straciła pamięć. Cameron musi wziąć udział w wystawie psów organizowanej przez Gibsona żeby zebrać pieniądze na naprawę InsekPada siostry.
17
230px-Slumber Party ANTics.png
Imprezka
18 listopada 2011
9 czerwca 2012
Kiedy Chyna i Oliwka nie zostają zaproszone na pidżamowe przyjęcie Lexi, decydują się na zrobienie własnego pidżamowego przyjęcia. Zapraszają wszystkie dziewczyńskie insekty. Tymczasem Cameron namawia Fletchera do pomocy przy narysowaniu komiksu.

18

19

230px-America Needs TalANT.jpg
Amerykańska Noc Talentów
25 listopada 2011
28 lipca 2012 (część 1)
29 lipca 2012 (część 2)
Chyna i Lexi wygrywają pół finał w popularnym show, Ameryka potrzebuje talentów, finał odbędzie się w Hollywood. Droga Chyny, Oliwki, Fletchera, Camerona i Darryla okazuje się być trudna do przebycia. Gdy już docierają do Los Angeles Oliwka i Paisley muszą zmierzyć się w rundzie o nazwie „Brainy Bunch”, podczas gdy Cameron, Fletcher i Darryl muszą czekać.
20
230px-SANTa's Little Helpers 1.png
Nadzdolne Święta
9 grudnia 2011
23 czerwca 2012
Dyrektor Skidmore rozkazuje zrobić insektom zabawki „dla sierot”. Wkrótce okazuje się, że Skidmore chce je sprzedać dla pieniędzy. Aby dać jej lekcje insekty robią zabawki, które łatwo się zepsują. Jednak Skidmore miała taki sam sen jak w „Opowieści Wigilijnej”, dlatego chce je oddać do sierocińca. Insekty muszą znaleźć sposób, by odzyskać zabawki z sierocińca. Tymczasem Cameron pomaga tacie znaleźć odpowiedni prezent dla mamy.
21
230px-Ant farm you're the one that i wANT.png
G jak Grecja
20 stycznia 2012
30 czerwca 2012
Chyna dostaje główną role w szkolnym musicalu, zazdrosna Lexi chce sabotować występ z pomocą Fletchera, który jest zazdrosny o to, że Chyna zakochuje się w licealiście i jednym z aktorów Jaredzie. Tymczasem Cameron dowiaduje się, że Gibson mieszka w Legowisku Insektów i proponuje mu nocleg we własnym salonie do czasu kiedy nie znajdzie stałego miejsca zamieszkania.
22
230px-Ant farm performANTs.png
Koncert
27 stycznia 2012
7 września 2012
Chyna, Oliwka, Fletcher i Angus chcą wyjść na koncert „Blood Butcher”, aby bardziej się zaprzyjaźnić z licealistami. Jednakże znają mamę Chyny – Roxanne, która nigdy by ich tam nie puściła. Aby przekonać ją muszą udawać, że zamierzają zobaczyć zespół „Happy Fuzzy Friends”, co odnosi inny skutek, gdy Roxanne decyduje się obejrzeć ten koncert. W międzyczasie, Cameron próbuje dostać się za kulisy na koncercie.
23
230px-2133324.jpg
Randka w ciemno
24 lutego 2012
22 września 2012
Kiedy Fletcher pyta Chynę, żeby była jego dziewczyną, Oliwka mówi, że jedyną opcją, aby spławić Fletchera jest skłamanie o udawanym chłopaku. Upokorzony Fletcher sam udaje, że też ma dziewczynę. Oliwka mówi, że teraz mogą pójść na podwójną randkę. Oboje teraz muszą znaleźć chłopaka/dziewczynę przed sobotnim wieczorem. W tym czasie Gibson zostaje trenerem drużyny cheerleaderek.
Role gościnne: Caroline Sunshine jako Ella
24
230px-ANT FARM PATANT.png
Rekiny biznesu
2 marca 2012
29 września 2012
Po tym jak Chyna przychodzi do szkoły z ciężkim plecakiem, Fletcher i Oliwka wpadają z pomysłem utworzenia plecaka masującego. Jednakże boją się mieszania biznesu z przyjaźnią, więc postanawiają nic nie mówić Chynie. W tym czasie Lexi jest zazdrosna o złamaną rękę Paisley, ponieważ wszyscy spędzają z nią czas. Dziewczyna postanawia udawać, że złamała obie ręce.
25
230px-BalletDANTser.jpg
Jezioro Łabędzie
30 marca 2012
1 września 2012
Do Instytutu dołącza sportowo utalentowana dziewczyna, która nie umie opanować agresji. Dołącza także do klubu baletowego Lexi. Dziewczyna nie boi się licealistów łącznie z Lexi, która prosi Chynę o trzymanie nowego Insekta daleko od niej. W czasie Cameron i Paisley biorą udział w kursie na prawo jazdy, powadzonego przez Darryla Parksa.
26
230px-BodyofEVidants.jpg
Śledztwo
13 kwietnia 2012
16 września 2012
Oliwka przynosi do szkoły zwierzako-robota Flurbeta. Po pierwszej lekcji Flurbet przestaje działać. Na jego pogrzebie dziewczyna odkrywa ślady śrubokręta na plecach zabawki. Następnego dnia znajduje śrubokręt w szafce Chyny. Chyna proponuje Oliwce odnalezienie prawdziwego sprawcy. Oliwka się nie zgadza i obraża się na Chyne. Żeby odzyskać przyjaźń Chyna wraz z przyjaciółmi organizują dochodzenie. Tymczasem Lexi pomaga dyrektor Skidmore wyglądać młodziej.

 Obraz Galeria Pokaz slajdów Slider

Więcej z Fandomu

Losowa wiki