FANDOM

Poliwka
640px-Oliveandpaisley.jpg
Informacje
Osoby

Paisley Houndstooth i Oliwka Doyle

Status

Przyjaciółki

Pierwszy odcinek

Amerykańska Noc Talentów

Grani przez

Allie DeBerry i Sierra McCormick

Poliwka  jest to przyjacielska relacja między Oliwką a Paisley. Paisley jest jedną z licealistów, którzy dobrze dogadują się z Insektami i jest im pomocna. W przeciwieństwie do jej najlepszej przyjaciółki, Lexi, która traktuje nadzdolnych z górnej półki. Najważniejsze odcinki relacji to Test na inteligencję i Kocha, lubi..., gdyż w tych odcinkach dziewczyny się strasznie zakumplowały, i nawet zaczęły się tak samo ubierać. Zrobiły również razem test psychologiczny na Cameronie.

Jak się zaprzyjaźniły?Edytuj

W pierwszym odcinku Paisley już dobrze znała Insekty. Nie była w tym momencie źle dla nich nastawiona, ale cały czas ukrywała się w cieniu Lexi i nie miała bezpośredniego kontaktu z Oliwką. W następnym odcinku dowiadujemy się jednak, że dziewczyna nie zna imienia Insekta. W następnych odcinkach, Paisley spędza z Insektami coraz więcej czasu i można dostrzec wyraźnie, że jest jej wszystko jedno, czy spędza z nimi czas, czy Lexi ich źle traktuje. Dziewczyna nawet nie jest w stanie obrazić Insektów, równocześnie chwalić je i ich rzeczy. Na przykład w odcinku Imprezka, Paisley chwali przyjęcie piżamowe Oliwki i Chyny. W drugim sezonie, relacja Paisley z Insektami wzrasta. W odcinku W pogoni za wiedzą Oliwka wraz z przyjaciółmi organizuje kolacje romantyczną dla pary Paisley, by jej pomóc.

Kluczowymi odcinkami ich relacji są na pewno Kocha, lubi... i Test na inteligencję. Cały odcinek spędzają ze sobą czas. W pierwszym z nich, Oliwka pomaga Paisley w pracy z psychologi. Do ich grupy dołącza również Cameron. W tym odcinku Oliwka zapewnia Paisley, że dzięki niej z pracy dostanie z łatwością pięć.

W drugim odcinku Oliwka dostaje z testu IQ niską liczbę punktów i wychodzi na osobę nie nie mądrą. W tym czasie postanowiła pobierać lekcje głupoty od Paisley, by móc w jakiś sposób wykorzystać swoją inteligencję. W tym odcinku dziewczyny stały się przyjaciółkami. Jednak ich bliska relacja nie trwała za długo, ponieważ Oliwka okazuje się dostać najwyższą liczbę punktów z testu i zostaje ponownie dziewczyną od książek. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki