Fandom

Nadzdolni Wiki

Nowa szkoła dla geniuszy

495stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Udostępnij
“Nowa szkoła dla geniuszy”
Seria3, Odcinek 1
130644 9582 pre.jpg
  Informacje
Premiera w Polsce

21 września 2013

Premiera w USA

31 maja 2013

Scenarzysta

Dan Signer

Reżyser

Rich Correll

  Odcinki
Poprzedni

Restaurator

Następny

Precz z zasadami

Nowa szkoła dla geniuszy (org. TrANTsferred) to godzinny 1 odcinek trzeciego sezonu Nadzdolnych. Odcinek został wyemitowany 31 maja w USA rozpoczynając 3 serię serialu. W Polsce odcinek zostanie wyelimitowany 21 września. 

Opis Edytuj

Do liceum przyjeżdża były insekt Zoltan Grundy. Po ujrzeniu specjalnie pobrudzonej szkoły przez Dyrektor Skidmore postanawia założyć własną szkołę z internatem dla nadzdolnych. Chyna, Oliwka, Fletcher, Angus i Lexi wybierają się na kasting. Każdemu poza Chyną udaje się tam dostać. Zamiast niej Zoltan wybiera innego geniusza muzycznego. Wszyscy przenoszą się do szkoły, łącznie z Chyną, która ukrywa prawdę przed wszystkimi poza Oliwką i Fletcherem, że została odrzucona. Przez cały odcinek trójka insektów szuka sposobu na przyjęcie dziewczyny do szkoły. W międzyczasie Lexi organizuje przyjęcie dla Insektów. Jednak Angus, Kennedy i reszta insektów wolą poświęcić ten czas na naukę.

Pod koniec odcinka Chyna śpiewa nową oficjalną piosenkę Stars Aligning, którą chciała przekonać do siebie Zoltana. Okazuje się, że muzycznym geniuszem jest jego jego krewny, którego talentem była powietrzna gitara. W końcu Zoltan zgadza się przyjąć Chynę, a Lexi okazuje się być geniuszem matematycznym.

PiosenkiEdytuj

Stars Aligning wykonania The McClain Sisters

ObsadaEdytuj

GłównaEdytuj

NawracającaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • To specjalny 1-godzinny odcinek.
  • Jest to pierwszy odcinek 3 serii serialu.
  • Jest pierwszym odcinkiem, w którym Cameron (Carlon Jeffery) nie należy do głównej obsady.
  • Po raz pierwszy jest nowa czołówka.

GaleriaEdytuj

Aby przejść na galerię odcinka Nowa szkoła dla geniuszy, naciśnij tutaj

Obejrzyj!Edytuj

Tutaj obejrzyj po polsku cześć pierwszą.

Tutaj obejrzyj po polsku cześć drugą.

Więcej w Fandom

Losowa wiki