FANDOM

WelcometoANTFarmWiki (3).png

Witaj na Nadzdolni Wiki! Jesteśmy szczęśliwi, że dołączyłeś/aś do naszej strony i liczymy, że pomożesz nam rozbudować nasze wspólne społeczeństwo.

250px-ForumNewUser.png250px-HelpDesk.png 250px-MeetAdmins.png250px-Need Help.png

To miło, że możesz być z nami.  Wszyscy będziemy się starać, by nasza Wikia była miłym miejscem dla ciebie. Gdybyś miał jakiekolwiek problemy z tworzeniem strony, jesteśmy do twojej dyspozycji. 

Możesz dołączyć do nas, wystarczy, że pomożesz nam w edycji. 

Nasza strona jest jeszcze dość młoda i potrzebujemy wiele rąk do pomocy. Mamy niewielki problem z relacjami bohaterów. Jeśli chcesz możesz nam pomóc i dodać coś od siebie. Ostatnio nasza strona usunęła stronę "Mniej ważnych bohaterów" i rozdzieliliśmy ich na oddzielne strony. Reszta bohaterów ma swoje własne strony i galerie, jak również posiadamy strony aktorów i ich galerie. Więc jeśli znajdziesz jakieś dobre zdjęcia nie wahaj się stawiać na stronę.

Nasza strona ma również swoje miejsce na Facebooku. Możesz tam pomóc nam zareklamować naszą Wikię, oraz napisać nowe informacje o serialu.  

Niektóre strony na tej Wiki są zablokowane przeciw wandalizmowi, lub są to wyjątkowe strony.Jednymi ze stron zablokowanych, są strony głównych bohaterów, jak Chyna Ann Parks, Oliwka Doyle, czy Fletcher Quimby. Jeśli byś jednak chciał edytować poszczególne strony, możesz w każdej chwili skontaktować się z administratorami i powiadomić ich o problemie. Jeśli okaże się, że będziesz chciał zrobić wielką edycję, jest również możliwość, że strona zostanie odblokowana dla ciebie.

Założycielem naszej Wiki jest "Domonik", ale on już nie należy do naszego społeczeństwa. Za to jest na tej stronie wiele dobrych osób, które pomagają, a z twoją pomocą mam nadzieję, że będzie nas jeszcze więcej. Dlatego zalecamy wszystkim użytkownikom polecanie strony innym i jednocześnie zachęcamy do wspólnej pracy.

Nasza Wikia stała się 100% stroną w skali zapotrzebowań, ale wciąż potrzebujemy pomocy. Twojej pomocy! Możesz razem z nami stworzyć piękną wikię, ulubionego serialu, ponieważ na tej stronie nie wszystko jeszcze jest dokończone, bo Nadzdolni jeszcze się nie skończyli jest wciąż wiele rzeczy, które warto wspomnieć.

Dziękujemy i życzymy miłej pracy!

Nie zapomnijcie o naszej stronie na Facebooku.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Nadzdolni Wiki Wita!

  • Nadzdolni

    2 wiadomości
    • Kiedy dodacie nowe odcinki strasznie lubie je oglądać i kocham Chine Anne Mcclain i jej siostry też lubię.Powiecie kiedy nagracie nowy odcinek???.
    • Link do odcinka Przeszłość, teraźniejszość, przyszłość jest już na stronie. Życzę miłego oglądania.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki