Fandom

Nadzdolni Wiki

Matt Lowe

495stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Matt Lowe
MattLow.jpg
Informacje
Pełne imię

Matthew Lowe

Pseudonim(y)

Matt

Płeć

Mężczyzna

Kolor oczu

Niebieski

Kolor włosów

Brązowy

Strona internetowa

Oficjalna strona

Rola

Hipcio

Matt Lowe jest amerykańskim aktorem, który gra Hipcia w serialu Disney Channel Nadzdolni.

BiografiaEdytuj

Matt Lowe został urodzony, żeby być aktorem. Swoje dzieciństwo spędził w górach we Wschodnim Tennessee naśladując głosy swoich ulubionych bohaterów z kreskówek dla rodzin i przyjaciół. Narodowy Festiwal Opowiadania Historii odbywało się corocznie w jego rodzinnym mieście Jonesborough, było to najulubieńszym wydarzeniem w twórczym życiu Matta; jak również niedzielne popołudnia, kiedy wszyscy zgromadzali się przy stole i słuchali domowych opowieści.

Matt wystąpił w przeróżnych sztukach w czasach szkoły podstawowej i licealnej. W tym samym czasie z powodzeniem brał udział w wielu ogólnokrajowych konkursach teatralnych. Przy wsparciu rodziców, przyjaciół i wpływowego nauczyciela teatralnego, Matt opuścił rodzinne miasto i wyniósł się do Chicago, gdzie studiował w prestiżowej szkole teatralnej na Uniwersytecie DePaula.

To w DePaul talent Matta przekształcił się w umiejętność. Zainspirowany prze swoich ulubionych absolwentów takich jak John C. Reilly, Joe Mantegna, Karl Malden i Matt rozwijał się przez następne cztery lata w konserwatorium. Jego godne uwagi uhonorowania to między innymi stypendium Chicagoskiej Ligii Dramatycznej. Czuje wiecznie zadłużonych do studentów i oddanych pracowników uczelni, którzy pomogli mu rozwijać się jako artysta w tych latach.

Zaraz po ukończeniu uczelni Matt przeprowadził się do Los Angeles. Wystąpił w wielu reklamach, jak również w filmach i telewizji, oraz udzielał głosu do popularnych gier video.

Matt uwielbia sztukę aktorstwa i chwyta każdą okazję do doskonalenia swoich umiejętności. Jego najlepsze role teatralne to między innymi Brutus w "Juliszu Cezarze", Levin w "Annie Kareninie", Joe w "Some Americans Abroad" i Lucien w "The Boys Next Door".

Więcej w Fandom

Losowa wiki