FANDOM

161505 704968340 8242338 n.jpg
Mark Jordan Legan to jeden z scenarzystów serialu Nadzdolni. Jest amerykańskim producentem telewizyjnym, scenarzystą i komentatorem radiowym.

BiografiaEdytuj

Pisze scenariusze do programów telewizyjnych "Gary Unmarried", "Dave's World", "Grace Under Fire", "The Flighting Fitzgeralds" oraz do disneyowskiego show "Nadzdolni".
Stworzył krytycznie ocenioną satyrę "Thanks" a następnie współ-napisał controwersyjną terrorystyczną komedię "The Cell", przez co wylądował na okładce "New York Times Arts & Leisure" sekcja (najśmieszniejszy scenariusz, którego nikt inny nie zrobił).
Pojawia się regularnie w "NPR's Day to Day", w którym prowadzi "Bad Movie" appeared regularly on NPR's Day to Day[4] where he wrote and hosted the "Bad Movie" podcasty które wyświetlją dziwne i niecodzienne kina na całym świecie. Napisał rownież i prowadził serial video "NPR & Slate's Summary Jugment" tak jak "Summary Jugment" i  "The Worst Cinematic Crap That's Ever Been Made" dla SlateV.com. Obecnie jest współpracuje przy "NPR's The Madeline Brand Show" na kanale KPCC.

Napisany scenariuszEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki