FANDOM

Graham
RestaurANTeur033.png
Informacje
Pełne imię

Graham

Płeć

mężczyzna

Mieszka w

San Francisco, California

Zawód

Uczeń, kucharz

Kolor włosów

brąz

Uczucia

Oliwka

Szkoła

Liceum Webster

Produkcja
Pierwszy odcinek

Restaurator

Aktor

Zayne Emory

Polski dubbing

Paweł Ignacy Ciołkosz

Garham to kulinarny geniusz. Rozpoczął pracę w MDC jako kucharz. Oliwka zakochała się w nim od pierwszego wejrzenia. Chłopak dołącza do Instytutu z inicjatywy Oliwki. Z początku chciał zaserwować Skidmore jej ulubioną zupę rybną Bouillabaisse. Jednak kiedy dyrektorka ją spróbowała, była tak zachwycona, że zrobiła backflip, co doprowadziło do tego, że kobieta trafiła do szpitala, a podczas jej nieobecności jego dziewczyna Oliwka zapisała Grahama do Instytutu. Wszystkie przybory Chyny usuwa, żeby zrobić miejsce na kącik kulinarny. W futerale na skrzypce smaży łososia, a z pomieszczenia nagrań robi chłodnię mięs. 

Poza tym w swoim ogródku sadzi truskawki i karczochy.

Pomimo dobrego pierwszego wrażenia Fletcher i Chyna odkrywają, że Graham jest zarozumiały i nie panuje nad swoją agresją. Troszczy się o danie przygotowane przez niego i denerwuje się, jak ktoś je niepoprawnie sporzywa. Insekty nie chcą, żeby Oliwka spotykała się z takim "maniakiem". Zapraszają chłopaka i jego dziewczynę na najpaskudniejszą kolację. Sam Graham nie brzydzi się, ponieważ on troszczy się wyłącznie o własne dania. 

Podczas kolacji Oliwka wpada w furię przez Fletchera. Graham zrywa z nią, ponieważ dziewczyna nie potrafi opanować swojej agresji. 

Pojawia się jedynie w odcinku Restaurator. Jest grany przez nastoletniego aktora Zayne'a Emory.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki