Fandom

Nadzdolni Wiki

Dublerka

495stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Poprzednie:
W pogoni za wiedzą
Odcinki Następne:
Różnica zdań

“Dublerka”
Seria2, Odcinek 1
Creative ConsultANT 4.png
  Informacje
Premiera w Polsce

3 listopada 2012

Premiera w USA

1 czerwca 2012

Kod produkcji

207

Scenarzysta

Dan Signer & Jeny Quine

Reżyser

Rich Correll

  Odcinki
Poprzedni

W pogoni za wiedzą

Następny

Różnica zdań

full02:01

Nadzdolni - Gwiazda filmowa. Oglądaj w Disney Channel!

full

Dublerka (org. Creative ConsultANT) to pierwszy odcinek drugiej serii serialu.

OpisEdytuj

Liceum Webster odwiedza wilkiej sławy gwiazda filmowa, Sequoia Jones (Zendaya Coleman). Zamierza przygotować się do swojej roli w nowym filmie o muzycznym geniusza. Postanawia uczuć się od Chyny. Jednak sprawy zaszły za daleko i aktorka zastępuje Chynę. W tym czasie Fletcher i Angus próbują wybrać się do kina na film dla dzieci.

FabułaEdytuj

W szkole pojawia się słynna gwiazda filmowa, Sequoia Jones. Aktorka przyjechała, ponieważ gra w filmie o muzycznym geniuszu i chce uczyć się od osoby uzdolninej muzycznie. Chyna zgadza się być jej nauczycielem, przez co jej przyjaźń z Oliwką zostaje wystawiona na próbę. Sequoia podąża za każdym razem za Chyną i spisuje jej wszystkie ruchy. W końcu zastępuje Insekta, kradnie jej tożsamość. W noc, kiedy Chyna ma wystąpić na Nocy Kabaretowej, aktorka przywiązuje ją nad basenem z rekinami, żeby się jej pozbyć i samemu móc wystąpić. Oliwka i Angus znajdują przyjaciółkę i ratują ją. Następnie gdy Sequoia ma wystąpić dziewczyna przerywa jej i zaprowadza całą publiczność do Instytutu, w którym została wcześniej uwięziona przez aktorkę. Jednakże pod sam koniec okazuje się, że cała ta sytuacja była udawana. Rekiny okazują się być przebranymi kaskaderami, a sama Sequoia przygotowywała się do roli osoby, która ma zniszczyć życie głównej bohaterki uzdolnionej muzycznie. Dziewczyny razem występują na Nocy Kabaretowej. Tymczasem Cameron i Fletcher próbują wybrać się do kina na film dla dzieci. Jednak spotyka ich jedna przeszkoda w postaci Lexi. Żeby przed nią się nie upokorzyć idą na ten sam film co ona, który okazuje się być horrorem. Następnie planują udawać, że na projekcję dla dzieci mają zamiar zabrać ze sobą sieroty. Jednak dzieci również chcą pójść na horror. Pod sam koniec okazuje się, że Lexi również od samego początku próbowała wybrać się na film dla dzieci. Wszyscy we troje idą obejrzeć bajkę.

PiosenkiEdytuj

DNA
Polka Zamknij się

ObsadaEdytuj

GłównaEdytuj

NawracającaEdytuj

GościnnaEdytuj

GaleriaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • W odcinku wystąpiła Zendaya jedna z głównych aktorek serialu "Taniec rządzi" a odcinek jest podobny do odcinka "Taniec rządzi" Copy Kat It Up, czy to przypadek?
  • W tym odcinku występuje już druga osoba z serialu "Taniec rządzi". Pierwszą była Caroline Sunshine w odcinku Randka w ciemno.
  • Ten odcinek w Polsce jest częścią wydarzenia "Sobota z Zendayą" które było 3 listopada 2012. Wydarzenie zawiera nowe odcinki: Nadzdolni i Taniec rządzi.

Obejrzyj!Edytuj

Tu można to obejrzeć po polsku

Więcej z Fandomu

Losowa wiki