FANDOM

Lexi's house.jpg
Dom Lexi - to miejsce, gdzie Lexi mieszka wraz z rodzicami. Dom pokazany był jedynie w odcinkach "Impreza" i prawdopodobnie "Imprezka" z serii pierwszej. W pierwszym z nich odbyła się tam impreza dla licealistów, na którą przyszli również Chyna, Oliwka i Fletcher. W drugim odcinku był pokazany jej pokój podczas piżamowej imprezy. w drugim sezonie możemy również zobaczyć pracownię komputerową w odcinku "Insektciątko".

Znane pomieszczeniaEdytuj

  • salon - pokazany jedynie w odcinku "Impreza". Odbyła się tam impreza dla licealistów, na którą wbili się jeszcze Chyna, Oliwka i Fletcher. Usytuowany jest na dolnym piętrze przy samym wejściu do domu. Jest w kolorach brązu i bieli.
  • pokój Lexi - pojawia się jedynie w odcinku "Imprezka". Odbyła się tam piżamowa impreza, na którą zaproszone były i licealistki i dziewczyny z Instytutu (poza Chyną i Oliwką). Jest w kolorze różu. Znajduje się tam duże rózowe łóżko oraz toaletka. Na ścianie wisi obraz Lexi w stylu pop art.
  • pracownia - pokazana jedynie w odcinku "Insektciątko". Pomieszczenie jest w kolorze brązowym. Znajduje się tam komputer, sofa, garderoba i szafka z książkami. W garderobie znajduje się pełno starych zabawek w tym duży, sztuczny klaun. W pokoju na ścianach wisi wiele artystycznych obrazów, oraz jest tam jedno wielkie okno.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki