Fandom

Nadzdolni Wiki

Dom Chyny

495stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
ParksResidence.png
Dom Chiny to najczęstsze miejsce akcji zaraz po Liceum Webster w pierwszej i drugiej serii Nadzdolnych. Jest to jeden ze słynnych domów w San Francisco "Painted ladies" (wiktoriańskich lub edwardiańskich domów pomalowanych w trzech lub więcej kolorach). Z odcinka "Polowanie na fanty" wiemy, że jest usytuowany niedaleko kolejki elktrycznej. Dom jest niewielkim, dwupiętrowym budynkiem. Jest w odcieniach zieleni i bieli. kolor. Zazwyczaj akcja dzieje się na dolnym piętrze w salonie lub kuchni, a na górze tylko w pokoju Chyny. Dolne pomieszczenia są zmodernizowane. Znajduje się tam wiele plakatów jak na przykład metra. Rodzinę Parksów można uznać za bardzo rodzinną ze względu na ilość ich zdjęć w salonie. Bohaterwie zazwyczaj spędzają czas siedząc na kanapie, rozmawiając, lub oglądając telewizję. Pokój Chyny jest w kolorze fioletowym jak jej szafka w szkole. Ozdobiony jest w stylu muzycznym. Widzimy go po raz pierwszy w odcinku "Impreza". Oprócz powyższych pomieszczeń jest jeszcze łazienka. Można ją zobaczyć jedynie w odcinku "Szpieg". 

OdcinkiEdytuj

Znane pomieszczeniaEdytuj

  • salon
  • kuchnia
  • pokój Chyny
  • ganek
  • korytarz
  • łazienka

CiekawostkiEdytuj

  • Dom ma drzwiczki dla psa, a rodzina nie posiada żadnego zwierzaka.
  • Z zewnątrz wygląda jak dom Baxterów z dawnego serialu Disney Channel "Świat według Raven", który również miał miejsce w San Francisco.
  • Z salonu można zobaczyć Golden Gate Bridge, co oznacza, że mieszkają niedaleko zatoki.
  • Dom jest usytuowany w tej samej dzielnicy co dom Tennerów z "Full House".

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki