FANDOM

Coliwka
PhANTomLocker.png
Informacje
Osoby

Cameron Parks i Oliwka Doyle

Status

przyjaciele

Pierwszy odcinek

Zajęcia pozalekcyjne

Grani przez

Carlona Jeffery'ego Sierre McCormick

Coliwka (C/ameron i Oliwka) to prawdopodobnie tylko znajoma relacja między Cameronem, a Oliwką. Są szafkowymi sąsiadami, jednak to nie jest jedyny powód, dla którego tak dobrze się znają. Cameron jest bratem najlepszej przyjaciółki Oliwki, Chyny, dlatego ich znajomość nie jest przypadkowa. Jedyne momenty kiedy zdarza się im rozmawiać to w towarzystwie Chyny. Chodzą oczywiście do tej samej szkoły, ale to tylko jedna z ważniejszych przyczyn ich znajomości. W odcinku Duch ze szkolnej szafki, Oliwka miała Camerona za dobrego kumpla, natomiast on ją za denerwującą znajomą. W drugim sezonie ich poglądy zmieniają się ogromnie. Dziewczyna twierdzi, że Cameron to pustak i bez problemu można nim manipulować, natomiast chłopak jakby chce się zaprzyjaźnić z Insektem. Ich relacja konkuruje z Foliwką (F/letcher i Oliwka), Clexi (C/ameron i Lexi), Angiwka (Ang/us i Ol/iwka) i Caisley (Ca/meron i P/aisley).

Inne nazwy Edytuj

  • Olameron (Ol/iwka i C/ameron)
  • Camiwka (Cam/eron i Ol/iwka)
  • Camliwka (Cam/eron i O/liwka)
  • Oliweron (Oliw/ka i Cam/eron)
  • Oliron (Oli/wka i Came/ron)

Momenty ColiwkiEdytuj

Seria 1Edytuj

Zajęcia pozalekcyjneEdytuj

  • Oliwka chciała dołączyć do kółka Pomóżmy Głogującym, by prawdopodobnie zapoznać się z Cameronem.

Duch ze szkolnej szafkiEdytuj

  • Oliwka cały czas krzyczała "Cześć szafkowy sąsiedzie!", kiedy widziała Camerona.
  • Oliwka popsuła podryw Camerona mówiąc o tym, że jest to kolejna zdesperowana dziewczyna, która chodzi z chłopakiem. Co oznacza, że Insektowi zdarza się rozmawiać o problemach Camerona.
  • Kiedy Chyna mówi Oliwce, że Cameron stworzył historyjkę o duchach by pozbyć się dziewczyny, Insekt zaprzecza, prawdopodobnie nie sądziła, że Cameron może ją skrzywdzić.
  • Oliwka starała się dbać o Camerona, dlatego gdy chłopak zapomniał, Insekt zamknął mu szafkę i zabezpieczył kocyk.

IntruzEdytuj

  • Razem grali w Donkey Kinga i rywalizowali przeciwko sobie.
  • Lubią tą samą grę video.
  • Cameron był zadowolony, ponieważ konkurował z Oliwką.
  • Cameron nie chciał ranić Oliwki tym, że może on ją pokonać, lub po prostu śmiał ją oszukać i urządzić jej fałszywy konkurs.
  • Cameron urządził fałszywy turniej w realu w szkole, by dziewczyna nie zjawiła się na zawodach prawdziwych.

JasnowidzEdytuj

  • Oliwka pomagała Cameronowi znaleźć swój talent.
  • Oliwka starała się sprawić by Cameron uwierzył, że jest jasnowidzem.
  • Oliwka nie mogła powiedzieć prawdy, chociaż chciała, bo nie była w stanie dłużej go okłamywać.
  • Chyna zadała Cameronowi pytanie jaki Insekt wejdzie teraz do Instytutu i mimo, że chłopak znał imię Fletchera, powiedział, że Oliwka, co znaczy, że o niej myśli.
  • Oliwka była smutna, gdy Chyna powiedziała, że pewnie Cameron wiedział, że Oliwka powie zaraz coś nudnego, a chłopak to potwierdził.

Seria 2Edytuj

FestynEdytuj

  • Cameron wierzył, że Chyna wzięła lalki Oliwki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki