Fandom

Nadzdolni Wiki

Caroline Sunshine

495stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Caroline Sunshine
716.jpg
Informacje
Pełne imię

Caroline Sunshine

Płeć

kobieta

Data urodzin

5 września 1995 (17 lat)

Miejsce urodzin

Atlanta, Georgia

Wzrost

161 cm – 5 ft 3 in

Kolor oczu

czarne

Kolor włosów

blond

Zawód

Aktorka, piosenkarka

Strona internetowa

https://twitter.com/#!/4CastisSunshine

Rola

Ella

Caroline Sunshine (ur 5 września 1995 w Atlancie) - to amerykańska aktorka i piosenkarka. Jest znana z roli Tinki Hessenheffer (którą początkowo miała grać Stefanie Scott) z serialu Taniec rządzi. Zagrała Ellę w serialu Nadzdolni w odcinku Randka w ciemno.

Życie osobisteEdytuj

Jej matka ma na imię Karen, a ojciec Thom. Caroline ma dwóch młodszych braci: Johna (ur. 1997) i Christophera (ur. 2000). Wychowała się w Hrabstwie Orange, w Kalifornii. Rozpoczęła lekcję baletu w wieku 3 lat. Sunshine w przedszkolu otrzymała swoją pierwszą nagrodę za rolę Złotowłosej w przedstawieniu Złotowłosa i trzy misie. Caroline obecnie mieszka w hrabstwie Orange, w Kalifornii, razem z rodzicami i braćmi. Uwielbia podróże, gotowanie i spędzanie czasu na świeżym powietrzu (surfing, rafting, nurkowanie). Pomaga też dzieciom chorym na raka.

KarieraEdytuj

W 2006 roku, gdy Caroline miała 11 lat, zaczęła brać udział w profesjonalnych przesłuchaniach. Dostała swoją pierwszą rolę w reklamie Amazing Allysen. W 2010 roku zdobyła rozgłos dzięki roli w swoim pierwszym filmie Marmaduke. Od 2010 roku Sunshine gra w popularnym serialu Taniec rządzi, uczennicę z Europy Tinkę Hessenheffer, siostrę Güntera Hessenheffera (Kenton Duty). Dziewczyna mówi, że gdy gra Tinkę, wzoruje się na Sharpay zHigh School Musical.

GaleriaEdytuj

Aby przejść do galerii, naciśnij tutaj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki