Fandom

Nadzdolni Wiki

Bohaterowie

495stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Bohaterowie
Jake-short-ant-farm-2013-06-01g.jpg
Od lewej do prawej: Oliwka Doyle, Cameron Parks, Lexi Reed, Chyna Parks i Fletcher Quimby

Bohaterowie

China Anne McClain jako Chyna Parks
Sierra McCormick jako Oliwka Doyle
Jake Short jako Fletcher Quimby
Stefanie Scott jako Lexi Reed
Carlon Jeffery jako Cameron Parks

Główni bohaterowieEdytuj

  • Chyna Ann Parks (China Anne McClain) to
    511px-Tmb inline ant summer2.jpg
    dziewczyna utalentowana muzycznie, która potrafi grać na 14 instrumentach. Ma wspaniały śpiew i zaskakuje ludzi swoimi umiejętnościami wokalnymi. Potrafi tańczyć, dopingować i grać na scenie. Nigdy nie bała się wyzwania pod nazwą liceum, zawsze postrzegała to miejsce jako bardzo przyjemne. Oczywiście musi pomagać swoim przyjaciołom Oliwce i Fletcherowi oswoić się z tym miejscem. W szkole dokucza jej Lexi, gdyż licealistka sądzi, że dziewczyna niszczy jej życie.
  • Oliwia Daphne"Olive" Doyle (Sierra McCormick) jest żyjącym komputerem. Została najlepszą przyjaciółką Chyny już odkąd Chyna dołączyła do programu. Dziewczyna jest rownież przyjaciółką Fletchera odkąd byli dziećmi. Ma fotograficzną pamięć, co oznacza, że ma zdolności zapamiętywania wszystkiego cokolwiek usłyszy, zobaczy czy przeczyta. Mimo że jest tak młoda potrafi biegle mówić w wielu językach w tym japońskim. Boi się gremlinów, kurzu, żyraf, zombie, czarownic, znamion, 2-poziomowych autobusów, balonów, kręconych frytek, kul, wysokości i luster. Oliwka przepada za zupą ze słynnej restauracji w San Francisco.
  • Fletcher Pumpernickel Quimby (Jake Short) jest artystą na poziomie zaawansowanym. Poznał Chynę, kiedy ona dołączyła do Instytutu i niedługo został jej przyjacielem. Fletcher przyjaźni się z Oliwką odkąd jeszcze byli małymi dziećmi. On sam opisuje się jako osobę pozytywną jednak przez większość jest postrzegany jako idiota. Zakochał się w Chynie, ale ciągle nie udaje mu się jej zaimponować. Ma on wielkie problemy z trzymaniem jego miłości w tajemnicy, gdyż na okrągło przedstawia Chynę w większości swoich prac. Polega ona na swoich przyjaciółkach Chynie i Oliwce, mimo że często pakują go w różne tarapaty.
  • Alexis "Lexi" Reed (Stefanie Scott) jest najpiękniejszą, okrutną i egocentryczną uczennicą Liceum Webster. Grała główne role we wszystkich szkolnych sztukach, dopóki Chyna nie pojawiała się w szkole. Była również przewodniczącą rady uczniów i kapitanem drużyny cheerleaderk. Postrzega Chynę jako swojego przeciwnika szkolnego. Zrobi wszystko, żeby być najlepszą w szkole. Na przykład w odcinku Miłość Gibsona próbowała dostać się na okładkę szkolnej gazetki (to był pierwszy raz kiedy Oliwka przeciwstawiła się licealistce).
  • Angus Chestnut to komputerowy geniusz. Często jest widziany pracując przy skomplikowanym programie. Gdy Chyna, Oliwka i Fletcher potrzebują pomocy, on im pomaga, zwłaszcza Oliwce, gdyż w niej własnie się zakochał.
  • Cameron O. Parks (Carlon Jeffery) (seria 1-2) jest starszym bratem Chyny. Próbuje ją unikać jak i resztę Insektów ze względu na ich wiek, oraz ze strachu, że wygadają jeden z jego sekretów. W odcinku "Duch ze szkolnej szafki" jest wspomniane, że trzyma niebieski kocyczek w szafce, oraz że kiedyś posiadał lalki, dopóki tata mu ich nie wyrzucił. W odcinku "Konkurs naukowy" również przyznał się, że na swoim telefonie komórkowym ma brokacik. Lexi pomyślała, że jest on młodszym bratem Chyny, ponieważ zachowuje się on mniej dojrzale no i jest niższy.

Bohaterowie drugoplanowi Edytuj

  • Zoltan Grundy (Dominic Burgess) to właściciel wielkiej firmy technologii Z-Tech. Jest założycielem szkoły z internetem dla zaawansowanych talentów - Szkoła Z-Tech.
  • Winter Maddox (Zibby Allen) jest byłą wiceprezes działu zakupów w Z-Tech. Obecnie pracuje jako opiekunka Insektów, pomimo tego że nienawidzi dzieci.
  • Kumiko Hashimoto (Piper Curda) to dziewczyna utalentowana politycznie. Chodzi do Szkoły Z-Tech. Jest córką pana Hashimoto. Kiedyś spotykała się z Fletcherem.
  • Pan Hashimoto (Tom Choi) jest właścicielem firmy Hashimoto soda konkurującej z Z-Tech. Jego córka chodzi do szkoły Zoltana.
  • Dixon Ticonderoga (Ben Winchell) to młody szpieg. Trenuje w Szkole Z-Tech. Jest chłopakiem Oliwki.
  • Seth Weissman (Michael Weisman) jest młodym zoologiem. Chodzi do szkoły Z-Tech. Chwilowo spotykał się z Lexi.
  • Paisley Houndstooth (Allie DeBerry) jest najlepszą przyjaciółką Lexi. Jest cheerleaderką. W ogóle nie jest inteligentna.
  • Susan Skidmore (Mindy Sterling) to dyrektorka szkoły. Myśli, że wygląda pięknie i młodo. Założyła program "A.N.T." tylko po to, by realizować własne zachcianki.
  • Darryl Parks (Finesse Mitchell) to tata Chyny i Camerona. Pracuje w policji San Francisco. Lubi oglądać baseball.
  • Gibson (Zach Steel) to opiekun programu "A.N.T.". Ciągle chodzi w swetrach w paski i trzyma dużo rzeczy w swoich włosach. Zachowuję się strasznie dziecinnie np.zaczął korzystać z nocnika w wieku 14 lat.
  • Walnięty Wilk (Christian Campos) to maskotka szkolna w szkole do której uczęszczają Chyna i Cameron
  • Roxanne Parks (Elise Neal) to mama Chyny i Camerona.
  • Vanessa LaFontaine (Vanessa Morgan) to nowa dziewczyna Camerona od odcinka Lekcja modelingu do odcinka The ANTagonist.
  • Wioletka (Claire Engler) jest to utalentowana sportowo dziewczyna. Nie panuje nad agresją i złością. Kocha ona Fletchera Quimby.

Więcej w Fandom

Losowa wiki