FANDOM

Adam Weissman (1).jpg
Adam Weissman
jest amerykańskim reżyserem telewizyjnym. Wyreżyserował wiele produkcji Disneya, wraz z Nadzdolnymi.

KarieraEdytuj

Weissman pochodzi z Nowego Jorku. Karierę zaczął jakko asystent produkcyjny w latach 80. zanim został reżyserem reklam telewizyjnych. W roku 1990 Weissman napisał, wyprodukował, wyreżyserował i dofinansował krótki film zatytułowany The Norton Project, wygrywając nagrodę na "Chicago Film Festival" i "The International Film and TV Festival of NY", oraz "CINE Competition". Następnie przeprowadził się do Los Angeles, gdzie wyreżyserował odcinki do seriali Nickelodeon w latach 90.: Welcome Freshmen, Brat i siostra, Space Cases, Tajemnicze archiwum Shelby Woo i Czy boisz się ciemności?. Następnie Weissman tymczasowo przeprowadził się do Kanady, gdzie wyreżyserował odcinki z seriali Zixx, Vampire High, Fries with ThatBillable Hours i W krainie niekończącej się opowieści.

Weissman kontynuował reżyserować amerykańskie i kanadyjskie produkcje zatytułowane True Jackson, Drake i Josh, iCarly, Ned's Declassified School Survival Guide, Powodzenia Charlie, Hannah Montana, Zoey 101, Wiktoria: znaczy zwycięstwo, Nadzdolni i kanadyjskie Brygada, Infected, Mr. Young, Cartoon Gene.

Wyreżyserowane odcinkiEdytuj

Napisany scenariuszEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki