FANDOM

Fletcher i Cameron czekający w kolejce w kinie do filmu

Śmierdziaki to film, na który przez cały odcinek Dublerka próbowali pójść Cameron, Fletcher i Lexi. Chłopcy prawie by poszli, jednak spotkali licealistkę, która wybierała się na horror Krwotok 2: Zemsta Hemogoblina. Cameron i Fletcher też poszli na Krwotok 2, by się nie ośmieszyć przed najpopularniejszą dziewczyną w szkole, wybierają się na ten sam film co ona. Następnego dnia Insekt wpadł na pomysł, by wziąć z sierocińca sieroty, i tam poznajemy Hazel. Do kina przychodzi też Lexi, która próbowała znów obejrzeć Śmierdziaki, ale powiedziała, że chce obejrzeć znów ten horror, tyle, że w 3D. Hazel, rozkazała, że też pójdą na Krwotok 2. Następnego dnia, Lexi, przebiera się za Truskawkę Śmierdzik (prawdopodobnie główna postać filmu), by nikt jej nie poznał. Fletcher i Cameron, wiedzieli, że to ona. Następnie wyjaśnili sobie wszystko i w końcu wszyscy razem poszli. Jego premiera odbyła się w kinie Pacyfik o 3, a powtórki leciały o 5, 7 i 9.30.

Imagesrvewc.jpg

PostacieEdytuj

  • Truskawka Śmierdzik - to prawdopodobnie główna postać filmu Śmierdziaki. Jest różowa i sypie różowym sprejem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki