Fandom

Nadzdolni Wiki

Śledztwo

495stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Poprzednie:
Koncert
Odcinki Następne:
Randka w ciemno

“Śledztwo”
Seria1, Odcinek 26
230px-BodyofEVidants.jpg
  Informacje
Premiera w Polsce

16 września 2012

Premiera w USA

13 kwietnia 2012

Kod produkcji

124

Scenarzysta

Stephen Engel

Reżyser

Stephen Engel

  Odcinki
Poprzedni

Koncert

Następny

Randka w ciemno

full02:01

Nadzdolni - Hegel. Oglądaj w Disney Channel!

full

Śledztwo (org. Body of EvidANTs) to dwudziesty szósty (zarazem ostatni) odcinek pierwszej serii serialu Nadzdolni. Został wyemitowany podczas weekendu tajemnic - 16 września 2012.

Opis Edytuj

Oliwka przynosi do szkoły zwierzako-robota Flurbota - Hegla. Robot jest jej ulubieńcem, ciągle wygrywa z Gibsonem w "Kółko i krzyżyk", Angus jest o niego zazdrosny, a Fletchera złości to, że Hegel go nazywa głupkiem. Jednak, po kolejnej lekcji, Hegel się psuje. Oliwka urządza zabawce pogrzeb, na którym odkrywa ślady śrubokrętu krzyżakowego na robocie. Tymczasem, ktoś przebrany za wielką rękawiczkę, wkłada do szafki Chyny instrukcję Flurbota i krzyżakowy śrubokręt... Następnego dnia, przeszukując szafki uczniów Webster High, odkrywa w szafce Angusa sprzęt do robienia kebabów, a w szafce Chyny - śrubokręt krzyżakowy i instrukcję jej ukochanej zabawki! Oliwka zrywa z Chyną przyjaźń, a gdy ta w knajpce szkolnej Angusa, proponuje jej śledztwo w sprawie zamordowania Flurbota. Oliwka się nie zgadza, więc Chyna rozpoczyna śledztwo na własną rękę. Wkrótce, pobiera włosy od swoje, Angusa, Fletchera i Oliwki, ale nagle, Fletcher, przebrany za Walniętego Wilka, wykrada próbki włosów. Następnego dnia, Chyna jest przerażona swoim odkryciem, ale gdy Darryl wspomina, że ludzie na łożu śmierci nie mogą wytrzymać spierzchniętych ust, Chyna odkrywa prawdę. Zbiera uczniów Webster High, i oświadcza im prawdę. Okazuje się, że to Fletcher, którym w rzeczywistości jest Angus, zazdrosny o Flurbota, który podciął zabawce przewody. Okazuje się, że to nie Angus, lecz Fletcher, który miał dosyć, że Hegel go nazywał "Fletcher-głupek". Okazuje się, że Fletcher tego nie zrobił, lecz Gibson, który miał dość, że Flurbot go pokonuje 24 tury "Kółko i krzyżyk". Gibson tak się wścieka, że Hegel go wyśmiewał, że przewraca stołek, i Hegel upada. Okazuje się, że Hegel już dawno nie żył, bo był przejedzony. Okazuje się, że winna jest Chyna, która nie jest Chyną, ale gdy nie może ściągnąć maski, ucieka. Tymczasem Lexi chce pomóc Dyryktor Skidmore wyglądać młodziej, by mógła zaimponować córce jej chłopaka, Dakocie, upokarzając ją na każdym kroku. Okazuje się, że Dakota jest starą kobietą, a chłopak Dyryktor Skidmore nie żyje. Tymczasem, Chyna przeprasza Oliwkę, a ona przyjmuje jej przeprosiny. Pod koniec odcinka, okazuje się, że Flurbot symulował swoją śmierć, by się uwolnić od Oliwki, i wychodzi ze swojego grobu.

ObsadaEdytuj

GłównaEdytuj

NawracającaEdytuj

GościnnaEdytuj

Pamiętne dialogiEdytuj

Na korytarzu

Fletcher: A skąd on wie, jak to się mówi?

Oliwka: Ah, musiał to kiedyś usłyszeć od kogoś... innego.
Chyna: Śrubokręt? Hm, w taką sprawę chyba... (Zakłada okulary.)...można się nieźle wkręcić.

Wszyscy: (Patrzą na zdziwieni.)

Chyna: Bo śrubokręt, kręcić... Nikt nie łapie, nie?
Angus: Zdaje się, że nie tylko mój kebab... (Zakłada okulary Chyny.)...wie, że robi się gorąco.
Chyna: Weź oddawaj moje okulary!

CiekawostkiEdytuj

  • 266px-Whoudunit.jpg
    Ten odcinek jest częścią wydarzenia Disney Channel pt: "Whodunit?", który trwał od 13-15 kwietnia 2012. Zawiera nowe odcinki: Jessie, Nadzdolni, Austin i Ally, Taniec rządzi oraz Akwalans.
  • Ten odcinek w Polsce jest częścią wydarzenia Disney Channel pt: "Weekend Tajemnic", który trwał w dniach od 15 do 16 września 2012. Zawiera nowe odcinki: Jessie, Nadzdolni, Austin i Ally, Taniec rządzi oraz Akwalans.

Obejrzyj!Edytuj

Tu można to obejrzeć po angielsku

Tu można to obejrzeć po polsku

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki